5 תשובות
לא חייבת,מומלץ כי אז תהיה נשירה רצינית וזה סתם לא יהיה יפה
שום דבר לא חובה, פשוט מומלץ כי השורש גודל.
כן, אם את רוצה שהשיער יהיה חלק, אם לא תחדשי, יגדלו שורשים והשיער יחזור למה שהיה.
שואל השאלה:
אבל אם אני לא עושה בשורש כי השורש שלי חדש
אבל אם אני לא עושה בשורש כי השורש שלי חדש
אנונימית
^ אם עשית החלקה את צריכה לחדש אחרי חצי שנה-שנה כי שורש חדש גודל, במידה ואת רוצה שהשיער יהיה חלק.
באותו הנושא: