8 תשובות
אם אתה לא מומחה אז עדיף שתעשה אצל מומחה כי זה יכול לגרום לנזק
משוגעת
אנונימית
לכי לכזה שעושה פשוט
וואי אבל זה ניראלי כואב רצח
אל תעשי לעצמך
אל תעשי לבד אלא אם כן באלך להסתכן בזיהום באף שיכול בקלות לעבור למוח וחלילה לגרום למוות
החלטה שלך
החלטה שלך
אנונימית
היי, לא עשיתי אבל זה מאוד מסוכן.
זה עלול להגיע למצב של אינפקציה.
ועדיף שתלכי לבעל מקצוע שמבין,
ורצוי לא לעשות את כלל העגילים ללא בעל מקצוע.
את לא יודעת גם איפה בדיוק צריך לעשות את העגיל (אם יש מקום מסוים)
זה עלול להגיע למצב של אינפקציה.
ועדיף שתלכי לבעל מקצוע שמבין,
ורצוי לא לעשות את כלל העגילים ללא בעל מקצוע.
את לא יודעת גם איפה בדיוק צריך לעשות את העגיל (אם יש מקום מסוים)
היי:)
הכול עבר מצוין וחיטאתי עם מי מלח
אני מאוד לא ממליץ לך לעשות את זה לעצמך, אני עושה פירסינג לעצמי כבר הרבה זמן יחסית אז היה לי זמן להתאמן. עדיף בהרבה שתלכי לפירסר מקצועי אינפקציה שם יכולה להיות מעיקה
הכול עבר מצוין וחיטאתי עם מי מלח
אני מאוד לא ממליץ לך לעשות את זה לעצמך, אני עושה פירסינג לעצמי כבר הרבה זמן יחסית אז היה לי זמן להתאמן. עדיף בהרבה שתלכי לפירסר מקצועי אינפקציה שם יכולה להיות מעיקה
באותו הנושא: