30 תשובות
לא הכפת לבם
לא משנה להורים שלי במה אני צופה, ניראלי
ךא אכפת לה
אני לא שואלת אותם במה לצפות
שואל השאלה:
לא הבנתי כולם פה מסתירים מההורים שלהם שהם צופים בסדרות?
אנונימי
אפשר פרח?
מה את פשוט הולכת ומספרת להורים כל מה שאת רואה?
בוא רק נגיד שאם צפיתי ביחד עם אמא שלי בחינוך מיני שלושת העונות לא היה לה אכפת שאני גם רואה משחק הדיונון.
הם לא יודעים בכלל
פשוט תראי ואל תגידי זה רק סדרה
על מה לעזאזל אתה מדבר
אפילו אמא שלי ראתה את זה
לא שאנחנו מסתירים זה פשוט שהם לא שואלים במה אנחנו צופים או צופים איתנו
שואל השאלה:
גירית מהמיק2. אני רואה להורים שלי גם אין בעיה שאני רואה,הם פשוט לא אוהבים שאני רואה
אנונימי
סיפרתי לאמא שלי שתאמת היא מאוד מעורבת אז היא פשוט קראה את העלילה וראתה את הטליילר ושמעה גם כמה סיפורים ממני כרגע אני לא חושבת שהיא אוהבת את זה אבל היא יודעת שאני לא אפסיק עד לפרק האחרון
מי שואל אותם? אני המלצתי להם לראות חח
חח ראיתי עם אבא שלי סיפורה של שפחה
לא אכפת להם מה אני רואה
"מסתירים מההורים שלהם"


אני פתאום רואה איזה קטע מסדרה כלשהי ואני אוהבת אותה ומתחילה לצפות, אף פעם לא באתי להורים שלי ואמרתי להם שאני הולכת לצפות במשהו. אני רואה לנכון במה לצפות ובמה לא ואין שום סיבה לעדכן אותם
שואל השאלה:
התכוונתי בכללי, שאמא שלך יודעת שאת רואה סדרה את לא מספרת לה. אבל היא יכולה לגלות.
מה זה
הם לא יודעים שיש לי נטפליקס מאישתי שעכשיו חרדית
חחחח לילדים קטנים שההורים שלהם אכפת להם מה הם צופים אסור לצפות בסדרה הזאת!!
אני בן 20, מותר לי ואני לא שואל אף אחד :)
הם לא יודעים
לא אכפת להם:)
מה אכפת להם במה אני צופה
אני לא ילדה קטנה שצריכה שיפקחו לה על הסטוריית צפייה בנטפליקס
אנונימית
אני מתה ההורים שלי צפו בזה גם
הוא לא יודע מה זה בכלל ואני גם לא חושבת שאכפת לו
כן היום אמא שלי אמרה ואני מסכימה איתה היא אמרה על זה שהסדרה לא נראית כל כך טוב כאילו הדם נראה מזויף וגם האלה עם המסכות של החיות לא יודעים לשחק ושזה העתק של משחקי הרעב
אנונימית
אני רואה איתם דווקא חחח
אממ ההורים שלי יודעים כי הם גם ראו את זה ואין להם בעיה
אבא שלי צופה בזה בעצמו