4 תשובות
כן, לדעתי זו השכונה הכי מסוכנת בתל אביב. יש שם נרקומנים ועובדות מין בכל פינה. מסתננים אריתראים מרגישים חופשי לשדוד ולאנוס כי אפילו המשטרה מפחדת להיכנס לתוך השכונה. אבל אין ספק שהכי מסוכן להסתובב בה בלילות. בלילות הפשע שם חי יותר ממה שתבחין בשעות היום.
הייתי כמה וכמה פעמים, ושמעתי סיפורים ממקור ראשון.
חיית שם? הדברים האלה זולגים. מי שחי את המציאות הזאת מבין עד כמה זה מפחיד. זאת גם הסיבה שכמעט ולא נשארו בשכונה יהודים.
אני דיברתי עם הרבה אנשים שחיו, ועדיין חיים שם (בקושי רב).
רובם מספרים על מציאות של פחד לצאת לרחוב. שמעתי גם על רצון עז לעזוב כי הם לא רוצים לגדל שם ילדים.
אבל האמת היא שלא רק שמעתי - ראיתי את זה במו עיניי. נרקומנים על הרצפה, מסתננים שמטרידים אישה שהולכת ברחוב, עובדות מין וכו'. אלו מראות נפוצים שם. אני לא חושב שאפשר לקרוא לזה חיים.
רובם מספרים על מציאות של פחד לצאת לרחוב. שמעתי גם על רצון עז לעזוב כי הם לא רוצים לגדל שם ילדים.
אבל האמת היא שלא רק שמעתי - ראיתי את זה במו עיניי. נרקומנים על הרצפה, מסתננים שמטרידים אישה שהולכת ברחוב, עובדות מין וכו'. אלו מראות נפוצים שם. אני לא חושב שאפשר לקרוא לזה חיים.
באותו הנושא: