2 תשובות
ככה זה הצבא, צבא זה דיקטטורה לצערי.
קצינים ובכירים זה אותם אנשים שיש להם המון דם על הידיים של מלא חיילים וערבים חפים מפשע.
ואל תתרגש מהמשפט, תדבר במשפט ותגיד את כל הטיעונים שלך, מניח שזה יפגע ביחידה ולא בך , תחשוב שיש משמעות למה שאתה אומר זה הולך להיות מתועד
קצינים ובכירים זה אותם אנשים שיש להם המון דם על הידיים של מלא חיילים וערבים חפים מפשע.
ואל תתרגש מהמשפט, תדבר במשפט ותגיד את כל הטיעונים שלך, מניח שזה יפגע ביחידה ולא בך , תחשוב שיש משמעות למה שאתה אומר זה הולך להיות מתועד
שואל השאלה:
כבר נשפטתי,אמרתי את האמת ולא הכחשתי,אני לא יכול לספר מה עשיתי באותו יום אבל זה היה דבר באמת חשוב שלא היה סובל דיחוי והסברתי את זה גם במשפט וגם את זה שככה המפקד שלי אמר לי וגם המפקד שלי לקח אחריות על זה אבל עדיין אני נענשתי כי הכי קל להעניש את החייל הקטן
כבר נשפטתי,אמרתי את האמת ולא הכחשתי,אני לא יכול לספר מה עשיתי באותו יום אבל זה היה דבר באמת חשוב שלא היה סובל דיחוי והסברתי את זה גם במשפט וגם את זה שככה המפקד שלי אמר לי וגם המפקד שלי לקח אחריות על זה אבל עדיין אני נענשתי כי הכי קל להעניש את החייל הקטן
אנונימי
באותו הנושא: