5 תשובות
כן זה ממש חמוד!
בים או במועדון
זה יכול להיות בכל מקום שאתה מגדיר כנורמלי, אם יש לך את הביטחון ואת ההזדמנות זה יכול לקרות גם בבית קפה או כמו שרשמת ברכבת, זה יכול להיות מאד נחמד, מאד תלוי במי אתה נופל או איך אתה עושה את זה, בסיטואציה עצמה,
רק אל תצפה ליותר מדי ואל תצפה לפחות מדי.
I:
תלך למישהי לבית ותגיד לה שאם היא לא תצא איתך אתה תמות
זה לא משנה המקום משנה האווירה אם זה מובן מספיק :)