11 תשובות
"תכריח אותי"
סתום או משהו כזה חחח
תשתיק אותי
אם יש בניכם מתח מיני, תרשמי לו "תשתיק אותי".
שואל השאלה:
דיי נו לא משהו מטומטם זה מביך אנחנו רק בהתחלה
דיי נו לא משהו מטומטם זה מביך אנחנו רק בהתחלה
אנונימית
תשתיק אותי
כלום לול
אין שום בעיה לכתוב את זה ולראות איך הוא יגיב, לא צריך לחכות 3 חודשים בשביל להיות מיני. ממש לא.
^^^^תכתבי "תכריח אותי"
איך למה פליז אל תכתבי תשתיק אותי . מביך אחושילינג למה כולם פה איכ
מוזמן לעשות את זה - אם יש בניכם מתח מיני
סבבה שותקת, חפש אותי בסיבוב
סבבה שותקת, חפש אותי בסיבוב
אנונימית
באותו הנושא: