11 תשובות
סתום או משהו כזה חחח
תשתיק אותי
אם יש בניכם מתח מיני, תרשמי לו "תשתיק אותי".
שואל השאלה:
דיי נו לא משהו מטומטם זה מביך אנחנו רק בהתחלה
אנונימית
תשתיק אותי
כלום לול
אין שום בעיה לכתוב את זה ולראות איך הוא יגיב, לא צריך לחכות 3 חודשים בשביל להיות מיני. ממש לא.
^^^^תכתבי "תכריח אותי"
איך למה פליז אל תכתבי תשתיק אותי . מביך אחושילינג למה כולם פה איכ
מוזמן לעשות את זה - אם יש בניכם מתח מיני

סבבה שותקת, חפש אותי בסיבוב
אנונימית