7 תשובות
כן תגידי את האמת
חכי שתהיי בת 18 ותגידי לו ששיקרת ואת קטנה בשנה
אם בן היה משקר על הגיח היית זורקת אותו ככל הנראה נכון? אז גם הפוך
הוא לא בארץ ויש ביניכם הפרש של 6 שנים שבלשב הזה זה משמעותי אז בכל מקרה לא הייתם יוצאים או משהו
תגידי לו הכל טוב
תגידי לו הכל טוב
תגידי לו, את לא תוכלי לשקר לנצח.. עדיף מאוחר מלעולם לא. את יכולה להגיד שפשוט שכחת מזה שככה כתבת כדי להיכנס לאפליקציה. אם יעבוד אז יעבוד ואם לא אז לא, אין הרבה מה לעשות, כבר נוצר ביניכם חיבור, אלה התנאים הכי טובים שיכולים להיות לך כרגע בשביל האפשרות שזה יעבוד, לא בטוח שזה יספיק אבל מה לעשות.
העלת את אותה שאלה אתמול, והגבתי עליה. את צריכה להגיד לו, נקודה.
אנונימית
לא חושב שזה ישנה לו
באותו הנושא: