11 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה כל כך מביך ללכת לרופא
אני גרה בקיבוץ וכל אחד מכיר אחד את השני
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זה נמשך כבר מעל ל4 חודשים :(
אנונימית
זאת לא בושה
אם את לא רוצה רופא בקיבוץ אולי תנסי ללכת לרופא רחוק יותר אבל באמת שאין מה להתבייש לכל אחד יש בעיות בגוף מידי פעם
כנראה יש לך וירוס אם זה נמשך לתקופה ארוכה
תלכי לרופא משפחה זה שכולם מכירים את כולם לא אומר שמה שאת נבדקת בשבילו יעבור לכולם
רופא כנראה יש לך וירוס בקיבה
אולי קילקול קיבה או וירוס תלכי לרופא
וואי אולי יש לך מעי רגיז כמוני
לכי לרופא גסטרו שיבדוק אותך
אנונימי
לפעמים יש תקופות כאלה אבל אם זה משהו שנמשך הרבה זמן כדאי לבדוק...
רופא אולי את רגישה למשהו
תלכי לרופא