התחברות
הרשמה
ישנתי מארבע בצהריים עד שתיים עשרה וחצי בלילה, קמה בשש, מיותר לישון? לא עייפה
ישנתי יותר שעות ממה שאני ישנה בלילה אלוהים
1 באוקטובר 2021, 04:02
משכורת
חוסר שינה
צהריים
התעוררות
כאבי ראש
4 תשובות
כן
א
אה כן
לא לישון
א
אשת מייקי
אל תלכי לישון
ל
לעולם לא תדעו0
וואי גם אני אבל אני ככה כל יום
_
_CRYBABY_
באותו הנושא:
ישנתי מארבע עד שתיים עשרה וחצי ואני ערנית כמו לא יודעת מה איך אני נירדמת עכשיו???
12 am זה שתיים עשרה בלילה או בצהריים?
שתיים עשרה בצהריים אחת זה pm או am ?
אני לא מפסיקה לבכות מארבע בצהריים מאתמול, ישנתי שעה בלילה ויש לי סחרחורת ובקושי אכלתי ואני ממש ממש ממש בבאסה מה לעשות
אם ישנתי משלוש בלילה עד שתיים בצהריים כמה שעות בערך ישנתי?
מתי להעלות מחר תמונה לאינסטגרם?כשיש הכי הרבה פעילים?שמונה בבוקר או שתיים עשרה בצהריים ?
פן אצל ספר יחזיק לי משתיים בצהריים עד שתיים עשרה בלילה?
12 pm זה שתיים עשרה בלילה או בצהריים?
ישנתי מארבע בצהריים עד אחד בלילה אני יצליח להיות ערנית כל היום?
ישנתי מארבע בצהריים עד עכשיו, ואין לי מוד ללכת לבית ספר..
ישנתי משתיים עשרה עד שתיים וחצי , צריכה לקום ברבע לשמונה לחזור לישון ?