8 תשובות
או שהוא נזכר בך
מה הוא שלח היי?
או מה קורה חיים אהבה שלי
או מה קורה חיים אהבה שלי
כן בגדול זה זין אל תתיחסי
כנראה שהוא נזכר בך
הוא ראה אותך ושלח בקשה, זה לא אומר בוודאות x או y.
אולי זו הדרך שלו ליצירת קשר איתך, השתנת בשנתיים האלו, הוא נדלק.
אולי זו הדרך שלו ליצירת קשר איתך, השתנת בשנתיים האלו, הוא נדלק.
חוזרים למקור:) ככה הם
תתעלמי.
תתעלמי.
הוא רוצה שהיא תקנא
נזכר בך
באותו הנושא: