6 תשובות
בטח סתם מדברות כי את חדשה
e1a
שואל השאלה:
אבל רואים שנאה במבט שלהן ממש
ולא עשיתי כלום.. ובהפסקות אני עם חברים משכבה אחרת אז אני לא נדחפת אליהן או משהו
אנונימית
לא חושבת שזה שנאה אולי סתם כי את חדשה אז הן מדברות ביניהן
תתעלמי
אנונימית
אולי קנאה...
והם מנסות להתחנף כי יש לך משהו שלהן אין
והמבטי שנאה זה בגלל שהם מקנאות בך ורוצות את מה שיש לך ולא אותך
את לא באה להן טוב בעין, בין אם זה כי את חדשה או בסטייל במראה בהתנהגות בתזוזות וכאלה.. הכל טוב, אל תתרגשי זה יעבור.. עד אז תתעלמי ותתרכזי בכמה שאת התחברת אליהן.
אולי זה מקנאה... חחח זה מחמאה בשבעלך האמת
אולי פשוט הם התגבשו קצת יותר ואת באת עכשיו
אבל אל תתיחסי לזה תנסי ליצור איתן קשר להכיר