16 תשובות
גם חצי שנה.. שווה לך כל כך להתחיל!!!! זה באמת מתנה
שלושה חודשים בערך
שואל השאלה:
^^מה להתחיל? אבחון? ולמה זה מתנה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אל תדאגי, את תצליחי לצאת מזה 33>
אנונימית
שווה לך להתחיל להחלים
שואל השאלה:
^עדיין לא עשיתי אבחון לראות אם יש לי בכלל הפרעות אכילה חחח, אבל ההורים שלי וחברים חושבים שיש לי אז התעניינתי..
אנונימית
אני די מהר, הצלתי את עצמי ועשיתי את זה בכוחות עצמי, תפסתי את עלמי בידיים ברגע שהבנתי שזה לא בסדר, היה קשה אבל בסוף עברתי וזאת ההרגשה הכי טובה בעולם
קצת קשה לי לא לעשות את זה באנונימי, כי אף אחד לא יודע שהיה לי חוץ מ2 חברות שסיפרתי להן רק שנה אחרי.. וגם כלום בערך
אם את רוצה ממש אשמח לדבר איתך ולעזור❤❤
אנונימית
וממש לא חייב לאבחן, אם את מרגישה שיש לך אז יש לך. זה גם לא משנה מה אומרים לך כל כך, כי בסופו של דבר את בצוכך יודעת
אנונימית
עדיים לא, מתמודדת כבר שנתיים פלוס.
אחריי אשפוז של חצי שנה ועכשיו אצל דיאטנית מנסה לצאת מזה..
אנונימית
אני כבר 8 חודשים בהחלמה וזה עדיין לא נגמר.
שואל השאלה:
^אל תדאגי, זה יגמר 33>
אנונימית
אמן!!!!!!!
שואל השאלה:
^מקווה בשבילך!! 3> את חזקה.
אנונימית
אני בטיפול שנה ועוד לא קרובה ):
שואל השאלה:
^עדיין לא עשיתי אבחון לראות אם באמת יש לי, אבל חברים שלי וההורים שלי חושבים שיש לי, אז התעניינתי אבל תודה 33>
אנונימית
חצי שנה בערך, מוזמנת לפרטי אם באלך לשתף❤