15 תשובות
רופא
לא מרגיש טוב, יש לך ארוע משפחתי
משהו דחוף קורה במשפחה
רופא משהו דחוף לא יכול לספר מרגיש לא טוב
תדקרי את עצמך או שתלקקי את השירותים של
"יש לי כאב בטן, נראה לי שאכלתי משהו מקולקל" - ואז לרוץ לשירותים ולחזור אחרי 10 דקות.
אני לא מרגיש טוב, בקורונה יעיפו אותך מהבית ספר בלי להגיד שלום
על כדורים כבר כמה ימים ועכשיו ממש לא מרגיש טוב
תעשה קולות של ברווז בסביבות השעה שאתה רוצה לצאת יוציאו אותך מהר ממש מניסיון וגם לא מספרים להורים
ממש לא מרגישה טוב את מרגישה שאת חמה ויש לך חולשה ואת מרגישה כמו שפעת אבל יותר גרוע
זה תיאור של קורונה יעיפו אותך הביתה בלי לחשוב פעמיים
לא מרגיש טוב
אבל בכללי מה הבעיה בלהשאר עוד שעה? גם ככה גומרים ב12
כאב ראש חזק ואת לא מצליחה להתרכז
אנונימית