5 תשובות
לא נראלי שיש כי לא חנוכה..
מסכימה שזה טעים!
מסכימה שזה טעים!
גם לי היום ראיתי במאפייה ליד בבית ספר זלי אז יש מצב שיש בחלק מהמאםיות
לא היה לך שאלה לשאול הא? חחח
מאפיות בטוח יש
חוץ מזה את יכולה להכין בבית פי אלף יותר כיף!
מאפיות בטוח יש
חוץ מזה את יכולה להכין בבית פי אלף יותר כיף!
במאפיות בעיקרון
קניתי לפני שבועיים במאפיית גילת אני מאמינה שיש להם גם עכשיו
באותו הנושא: