2 תשובות
עד כמה מכירה אותו וסומכת עליו,
זה תלוי.
זה תלוי.
אני גר בקיבוץ, ואני לוקח טרמפים עם אנשי קיבוץ כל הזמן, אפילו עם כאלה שאני לא מכיר בכלל.
לדעתי זה ממש אחלה.
לדעתי זה ממש אחלה.
באותו הנושא: