2 תשובות
עד כמה מכירה אותו וסומכת עליו,
זה תלוי.
אני גר בקיבוץ, ואני לוקח טרמפים עם אנשי קיבוץ כל הזמן, אפילו עם כאלה שאני לא מכיר בכלל.
לדעתי זה ממש אחלה.