אני ממש מתעניינת בצילום פורטרטים וסטריט פוטו (צילום רחוב), ואני חייבת עדשה למצלמה שעושה זומים למרחקים. (כמו לצלם גולשים בים שצריך זום טוב בשביל לצלם את זה) יש למישהו המלצה על עדשה טוב ולא ממש יקרה, עד מקסימום 2,000 שקל ?
האמת היום אפשר לעשות את רוב הדברים האלה מהמצלמה של טלפון טוב איזה גלאקסי אס אולטרה אבל אני יודע שלסוני מצלמות טובות ולא יקרות עכשיו לא עולה לי אחת הייתי נותן לך שם