7 תשובות
אני חושב שכן, אני עדיין לא לומד נהיגה חחח אין כסף
במשרד הרישוי כבר רואים שעברת תאוריה אז כן הוא יכול לראות את זה רק תגידי לו שעשית דרך בית ספר
שואל השאלה:
זה מה שמראים למורה נהיגה?
זה מה שמראים למורה נהיגה?
באתר של משרד החינוך איפה שהציוני בגרות
באתר של משרד החינוך או באפליקציה
מקבלים באתר של משרד החינוך
איפה שבודקים את הציונים של הבגרויות
ובהצלחה
איפה שבודקים את הציונים של הבגרויות
ובהצלחה
יש באפליקציה או באתר של תלמידים ויש גם במשו''ב בקטגוריה של ציוני בגרות (8 זה עובר ו9 זה לא עובר)
באותו הנושא: