7 תשובות
כן זה לפעמים כואב
יש לנו גוגיה או כסאות על גלגלים דווקא זה יחסית נוח
כן לפעמיים זה לא הכי נוח
לא נוח בעליל
גם לי
לי לא כואב אבל סתם לא נוח
באותו הנושא: