7 תשובות
אני תמיד בוכה מהשיר happier נראה לי ככה קוראים לו יש סרט בנטפליקס שהוא 12 דקות אומרים שהוא עצוב אז תנסי אותו ואם את צריכה לפרוק את יכולה לפרוק אצלי 3>
שואל השאלה:
הכל טוב. החיים שלי לא מיוחדים ולא עוברת שום דבר. בשוט הרגשה שבא לי לבכות. תודה3>.
הכל טוב. החיים שלי לא מיוחדים ולא עוברת שום דבר. בשוט הרגשה שבא לי לבכות. תודה3>.
תחשבי על המשהו הרע הזה חזק ושימי מוזיקה , שמה לך פה קישור לפלייליסט באפל מיוזיק, מקווה שזה יעזור 3> https://music.apple.com/il/playlist/pl.u-bna6ya6sedaoy9r?l=iw
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
תחשבי על רגעים רעים אחרים ותגזימי עם כמה זה נורא..
שואל השאלה:
ניסיתי הכל. והסיטואציות האלה מצחיקות אותי. (אהמ כן אדם מוזר לפניכם..)
ניסיתי הכל. והסיטואציות האלה מצחיקות אותי. (אהמ כן אדם מוזר לפניכם..)
תחשבי על הסיטואציות שגרמו לך להרגיש שאת צריכה להתפרק זה יפרק אותך 3>