7 תשובות
יש לה המון אבל כע כולם טובים! הכי טובים זה האדום הלבן והשחור, המרובעים כבר פחות אבל הם גם להיט!
שואל השאלה:
הרבל פלור
אנונימית
^ זה השחור וואי כמה חרשתי עליו! מזכיר לי אותי בגיל 16! יש לי עדיין בקבוק שלו השלישי שקניתי ;)
החדש? כן הוא נחמד אבל יש לה יותר טןבים