8 תשובות
שואל השאלה:
עזבי אין לי כוח את מטומטמת מידיי אני מסבירה א את עונה לי ז
אנונימית
בסדר
כניראה יש בעיה במסך של הטלפון או משהו בוואצפ, לכי לבדוק גם לי היה מקרה דומה סיוט
אנונימית
חוץ מי זה אני מסנה לעזור למה את כועסת עלי? זה שאולי אני לא הבנתי אותך או את השאלתך זה לא אומר שאתה יכולה לרדת עלי.
האיכות של התמונות יורדת בוואטסאפ
נייס!!
מה מה קשור?! אולי הפאלפון ישן אז כבר האיכות יורדת ואתה יודע הפאלפון לאט לאט נהרס!
אבל יש לך ביכלל חדש אז לא יודעת מה הבעיה, אולי הפאלפון נפל לך? אם כן אז אולי משהו קרה שם בפנים ואם לא תכנס להגדרות מצלמה ותנסה ליבדוק מה קרה שם, ואם זה ממש מעצבן אותך תלך לתיקון פלאפונים אולי הם יצליחו לסדר את זה ויבינו יותר.. ואני ביכלל מנסה לעזור אל תצא עלי!!!

** חצופה :') **
שואל השאלה:
מה קשורר ויש לי בכלל 12 פרומקס
אנונימית
איפה פאלפון יש לך?
פשוט אולי הוא ישן וכבר נהרס..