10 תשובות
הכללה.
מה מו ומתי
מה מו ומתי
אל תנסה להבין
כי אנחנו בנות
שואל השאלה:
לא מזמן דיברתי על זה עם קרובות משפחה שלי ויש לי דוגמאות בהן הן אמרו את ההיפך הגמור ממה שהן רצו ואז הופתעו כשהתנהגו לפי איך שהן דיברו.
דודה שלי סיפרה לי איך נשארה חתיכה אחרונה של אוכל אז היא אומרת לבעלה שיאכל את זה בציפייה שהוא יגיד לה "לא תאכלי את זה את" ואז היא הופתעה כשהוא אכל.
בת דודה שלי סיפרה לי איך היא רבה עם חבר שלה והיא אמרה לו "אל תדבר איתי, אל תשלח לי הודעות ואל תתקשר אלי" ואז כשהוא עשה (יותר נכון לא עשה) בדיוק את זה היא התאכזבה.
ויש עוד הרבה מקרים שפשוט יודעים שהכוונה להפך הגמור. תעשה מה שאתה רוצה, שמחה שאתה נהנה וכדומה.
אז למה לא פשוט לומר בצורה ישירה את מה שחושבים?
לא מזמן דיברתי על זה עם קרובות משפחה שלי ויש לי דוגמאות בהן הן אמרו את ההיפך הגמור ממה שהן רצו ואז הופתעו כשהתנהגו לפי איך שהן דיברו.
דודה שלי סיפרה לי איך נשארה חתיכה אחרונה של אוכל אז היא אומרת לבעלה שיאכל את זה בציפייה שהוא יגיד לה "לא תאכלי את זה את" ואז היא הופתעה כשהוא אכל.
בת דודה שלי סיפרה לי איך היא רבה עם חבר שלה והיא אמרה לו "אל תדבר איתי, אל תשלח לי הודעות ואל תתקשר אלי" ואז כשהוא עשה (יותר נכון לא עשה) בדיוק את זה היא התאכזבה.
ויש עוד הרבה מקרים שפשוט יודעים שהכוונה להפך הגמור. תעשה מה שאתה רוצה, שמחה שאתה נהנה וכדומה.
אז למה לא פשוט לומר בצורה ישירה את מה שחושבים?
אנונימי
אתה רציני? זה דבר לגיטימי לעשות
זה כל הקטע שנגיד אישה אומרת: אתה לא חייב להביא לי פרחים זה בסדר, ובסוף הגבר מביא לה כדי להיות רומנטי, זה יחסים, היא מצפה ממנו את הדבר ההפוך כדי שיבין אותה, זה היה מאז ומתמיד
זה כל הקטע שנגיד אישה אומרת: אתה לא חייב להביא לי פרחים זה בסדר, ובסוף הגבר מביא לה כדי להיות רומנטי, זה יחסים, היא מצפה ממנו את הדבר ההפוך כדי שיבין אותה, זה היה מאז ומתמיד
שואל השאלה:
נו זאת כל השאלה שלי, למה זה קורה. אז זה הכל כדי לבחון אם הגבר מבין אתכן? אתן אומרות משהו אחד כדי לראות אם הוא עבר את המבחן ועשה הפוך? זה נשמע כל כך אכזרי. איך הוא יכול לדעת מתי היא מתכוונת למה שהיא אומרת ומתי היא מתכוונת לדבר ההפוך? עכשיו כל דבר שהיא תגיד יכניס אותו לחששות ובלבול.
נו זאת כל השאלה שלי, למה זה קורה. אז זה הכל כדי לבחון אם הגבר מבין אתכן? אתן אומרות משהו אחד כדי לראות אם הוא עבר את המבחן ועשה הפוך? זה נשמע כל כך אכזרי. איך הוא יכול לדעת מתי היא מתכוונת למה שהיא אומרת ומתי היא מתכוונת לדבר ההפוך? עכשיו כל דבר שהיא תגיד יכניס אותו לחששות ובלבול.
אנונימי
הוא ידע כי הוא מכיר אותה (: הוא לא יצטרך לנחש כשהוא יודע מה טוב בשבילה ומתי לעשות את הצעד הנכון
שואל השאלה:
הוא לא ידע מה היא אוהבת ומה היא לא אם היא לא מתקשרת איתו. יכול להיווצר אצלו רושם מוטעה לגבי מה היא אוהבת ויכול להיות שמה שהיא רוצה באותו רגע נוגד את מה שהוא מכיר. מערכות יחסים מבוססות על תקשורת. נשים מצפות שכאשר הן משבשות את התקשורת מערכת היחסים תהיה יותר טובה. מה שבאמת יקרה זה שבן הזוג יתנהג בדרך שהיא לא אוהבת, היא תהיה כועסת ומתוסכלת, הוא לא יבין למה, גם התסכול והכעס אצלו יגברו, הם יכנסו למערכת של ריבים לא פוסקים כי הם לא מדברים על הבעיות שלהם אז הם לא יכולים לפתור אותן ומערכת היחסים תלך לעזעזל.
הוא לא ידע מה היא אוהבת ומה היא לא אם היא לא מתקשרת איתו. יכול להיווצר אצלו רושם מוטעה לגבי מה היא אוהבת ויכול להיות שמה שהיא רוצה באותו רגע נוגד את מה שהוא מכיר. מערכות יחסים מבוססות על תקשורת. נשים מצפות שכאשר הן משבשות את התקשורת מערכת היחסים תהיה יותר טובה. מה שבאמת יקרה זה שבן הזוג יתנהג בדרך שהיא לא אוהבת, היא תהיה כועסת ומתוסכלת, הוא לא יבין למה, גם התסכול והכעס אצלו יגברו, הם יכנסו למערכת של ריבים לא פוסקים כי הם לא מדברים על הבעיות שלהם אז הם לא יכולים לפתור אותן ומערכת היחסים תלך לעזעזל.
אנונימי
תראה, אתה מכליל כאן את כולן. כמענה פשוט אתה צריך להכיר את האישה שלך וזהו. לא כל האנשים ככב ויש נשים שקופות, נשים ישירות וכדומה. זה ממש הכללה, זה לא יכול להוביל לריבים עד כדי כך שטותיים כי הוא לא הבין אותה, יש כאלה ויש כאלה, הגבר אמור להבין לבד ואם לא אז שיגיד לה מה היא רוצה בדיוק, שתהיה ישירה, או שיפרד. זה די שטותי בעיניי כי זה דבר לגיטימי לעשות
מבינה על מה אתה מדבר.. שאלה טובה אבל פשוט זה ככה. אולי זה נובע מביישנות מחוסר כנות מחוסר אומץ וחוסר רצון להיתווכח ולריב וכל מיני כאלה. ברוך ה' אני לא ככה אבל אני מכירה כמה וכמה כאלה ויש על זה באמת בדיחות בסטנדפים וזה.. אני מכירה את זה מגיל קטן.