10 תשובות
רק את...
גם אני הרגשתי את זה
האמת שהפוך עבר לי מהר מדי
כנראה זה הרגיש לך ככה בגלל שכל החגים יצאו ממש בתחילת שנה
כנראה זה הרגיש לך ככה בגלל שכל החגים יצאו ממש בתחילת שנה
רק את
זה לא חופש
זו חופשה
יש הבדל, די גדול
ולי זה עבר מהר
זו חופשה
יש הבדל, די גדול
ולי זה עבר מהר
רק את
רק את!! זה טס
רק את
לגמרי
באותו הנושא: