2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא טובה בלענות בקבוצות בגלל זה שואלת
אני לא טובה בלענות בקבוצות בגלל זה שואלת
אנונימית
תגיבי לו על ההודעה בפרטי ותכתבי
הי פחות מסתדר לי בשני
הי פחות מסתדר לי בשני
באותו הנושא: