12 תשובות
לא
אנונימי
אהמ ברור אני דתיה אז בכלל
מעדיף חרדית, אבל דתייה חזקה באה בחשבון.
חרדית מאוד מעניין אותי לצאת איתה
אני חרדי, כך שיותר נח לי עם חרדית/דתייה.
ברור, אני דתיה;)
אמ כן:) למה לא
למה אנשים עושים מינוסים לכאלה כאן שכתבו שלא?
הרי זה בטוח שאם יש כאלה שרוצים אז ברור שיש כאלו שלא...
כן
כן, כי אני דתייה..