12 תשובות
לא
אנונימי
אהמ ברור אני דתיה אז בכלל
מעדיף חרדית, אבל דתייה חזקה באה בחשבון.
חרדית מאוד מעניין אותי לצאת איתה
אני חרדי, כך שיותר נח לי עם חרדית/דתייה.
ברור, אני דתיה;)
אמ כן:) למה לא
למה אנשים עושים מינוסים לכאלה כאן שכתבו שלא?
הרי זה בטוח שאם יש כאלה שרוצים אז ברור שיש כאלו שלא...
הרי זה בטוח שאם יש כאלה שרוצים אז ברור שיש כאלו שלא...
כן
כן, כי אני דתייה..
באותו הנושא: