7 תשובות
למה שתעשי את זה?
שואל השאלה:
^^
מה הבעיה? סתם לראות אם הם מסתדרות ולתת להם לשחק
אנונימית
לא מסוכן תתני לה להריח קודם
שואל השאלה:
^^
פקינז מעורב פג
באמת שהיא הכי חברותית שיש
אנונימית
לדעתי לא צריך כי את או אתה לא יכול לדעת מה האוגר מרגיש אולי הוא מפחד מהכלב ולא רואים את זה אז עדיף שלו
לדעתי זה מסוכן, היא יכולה לחשוב שהוא אוכל/טרף ולצוד אותו
זה לא שיש לו איך להתגונן
אל תקחי סיכוניפ מיותרים
איזה סוג היא?