8 תשובות
איפה את גרה?
גאפניקה תמיד טעים
זה תלוי באיזור
אצה
תחפשי בוולט או בתן ביס
שואל השאלה:
^^ רחובות
^^ רחובות
אנונימית
גפניקה טעים אבל עדיף להזמין מהאתר ולא להתקשר כי לוקח להם שנה לענות ואל תזמיני קריספי בטטה כי זה מגיע קר
גם ריבר טעים והנודלס שלהם פצצה וזה ארוז מהמם
באותו הנושא: