3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא יעזור, אני בטוח בזה
אנונימי
טבעי שמתרחקים לפעמים, יכול להיות ששניכם התבגרתם והשתניתם בדרכים שונות שפחות מסתדרות עכשיו כחברים הכי טובים. אפשר להישאר חברים אבל לא חייבים להיות הכי קרובים, גם יכול להיות שלה זה פחות מתאים עכשיו.. תזרום עם מה שקורה אל תהיו חברים הכי טובים בכוח אנשים משתנים וקשרים נחלשים ומתחזקים עם הזמן..
תדבר/י איתה תנסה/י להפתיע אותה בבית שלה או איפשהו או להיפגש איפשהו ובכללי אפשר גם להתקשר לדבר איתה ולהעלות רגעים שקרו לכם/ן בקיצור תדברו
:)