3 תשובות
תנסה לא לשכוח את החוקים פשוט...
תמיד אפשר לפתוח חשבון אחר (לא?)
אל תדאג אתה תצליח

אני למשל אמרתי לעצמי לפני חודש שאני מפסיקה להיחסם והפסקתי להיחסם

מאמינה שאתה תצליח בזה
כן, אני פה כבר כמה שנים ולא נחסמתי :)
לא בשמיים ~.~