5 תשובות
לך על זה חיים פעם 1;)
זה מעניין
גם ככה האפקטים גרועים
אם אתה לא מסוגל לזה..
אל. לא צופים בכוח.
אם זה יותר מידי בשבילך אל תראה בכוח
אם זה קשה לך אז תפסיק לצפות, יש שם עוד הרבה רצח ויש שם איזה פרק עם איברים פנימיים אז אם אתה לא רוצה לראות תפסיק.
אבל זו סדרה ממש מעניינת