12 תשובות
שואל השאלה:
או בית משוגעים?
אנונימית
נראה לי שעדיף לנסות
פסיכיאטר לא לבית משוגעים לאיפה הלכת
שואל השאלה:
נעע אז מה יש לי?
אנונימית
פסיכולוג
יש הרבה ערבים שאני מכיר שגם נגעלים מהכתב בעברית ומהשפה העברית זה פשוט נובע מגזענות כנראה לא יודע cant be me
שואל השאלה:
אקק אני גגזענית יש לי בעיות נפשיות מה זה
אנונימית
שואל השאלה:
נעע אבל אני הכי לא גזענית
אנונימית
כן באסה
טוב תכלס את גם יכולה להיות גזענות ולשנוא את השפה הערבית , זה לא ישנה כלום גם ככה כי את סתם גרגיר אבק בתוך קוסמס אינסופי בלי השפעה על האנושות
שואל השאלה:
נעע אבל אני לא גזענית יש להם סדרות מעלפות וסבתא שלי עירקאית שלמה היא באה ממדינת ערב וגם יש לי חברות כאלה פשוט יש לי שריטה במוח לא יודעת
אנונימית
מבינה אני לא אוהבת לשמוע שמדברים בבית שלי ערבית(אמא שלי לומדת ערבית ולפעמים שומעת שירים בערבית)זה משגע אותי וגם קצת לגבי הכתב
שואל השאלה:
כןן השפה מהממת אסל הכתב מלחיץ
אנונימית