2 תשובות
ישאר בגדר חלום, מהסיבה הפשוטה הזו:
אפילו אם מחר בבוקר כל מדינות המפרץ, ירדן, עיראק, סוריה וישראל יסכימו שזה רעיון מעולה וצריך לעשות אותו, יקח יותר מעשור רק לבנות את התוכניות לרכבת (תראה מה קרה ברכבת לאילת) בארץ ובירדן (הקו שיחבר בין הרכבת הישראלית-כנראה מבית שאן-לרכבת הירדנית), ואז עוד כמה שנים עד שימצאו התקציבים לבנייה, ועוד המון שנים עד שיבנו את הקו עצמו, אז גם במקרה האידיאלי ביותר יש לנו לפחות עוד 30 שנים עד שהקו הזה יוכל לפעול.
ואני לא רואה אותנו (ישראל מול מדינות ערב, שרובן הגדול אפילו לא מכירות בקיומנו) מסכימים אפילו לחיבור של הרכבת, אז יש לנו עוד המון שנים עד שזה יקרה.
אפילו אם מחר בבוקר כל מדינות המפרץ, ירדן, עיראק, סוריה וישראל יסכימו שזה רעיון מעולה וצריך לעשות אותו, יקח יותר מעשור רק לבנות את התוכניות לרכבת (תראה מה קרה ברכבת לאילת) בארץ ובירדן (הקו שיחבר בין הרכבת הישראלית-כנראה מבית שאן-לרכבת הירדנית), ואז עוד כמה שנים עד שימצאו התקציבים לבנייה, ועוד המון שנים עד שיבנו את הקו עצמו, אז גם במקרה האידיאלי ביותר יש לנו לפחות עוד 30 שנים עד שהקו הזה יוכל לפעול.
ואני לא רואה אותנו (ישראל מול מדינות ערב, שרובן הגדול אפילו לא מכירות בקיומנו) מסכימים אפילו לחיבור של הרכבת, אז יש לנו עוד המון שנים עד שזה יקרה.
רק שיש בעיה, אין קו כזה.
ישראל לא מחוברת לרשת הערבית, וישראל בטח שלא מרשה לסחורות מהרשת הערבית לעבור דרכה.
וסעודיה היא מאוד בעיה, מדינת הטרור הגדולה בעולם ושונאת הגדולה ביותר של ישראל זה בעיה חמורה.
ישראל לא מחוברת לרשת הערבית, וישראל בטח שלא מרשה לסחורות מהרשת הערבית לעבור דרכה.
וסעודיה היא מאוד בעיה, מדינת הטרור הגדולה בעולם ושונאת הגדולה ביותר של ישראל זה בעיה חמורה.
באותו הנושא: