9 תשובות
כן תכבדי
למה את הולכת ליום הולדת של חברה שפגעה בך?
אם היא פגעה בך למה את הולכת ליומולדת שלה?
אם את כבר הולכת, אז כן, תהיי יותר טובה ממנה.
לדעתי אם את הולכת אז כן, זה שאת הולכת בכלל אומר משהו על המצב ולא להביא לה מתנה סתם יראה לא בוגר מצידך
מתנה. ככה רוב הסיכויים היא תבקש סליחה כי יהיו לה נקיפות מצפון
אם היא פגעה בך אז למה מלכתחילה את מגיעה?
מן הסתם שזה תלוי בסיטואציה אבל זו דעתי
שואל השאלה:
70 שקל זה מספיק?
אנונימית
כן זה לגמרי מספיק
את יכולה גם סתם לקנות לה כוס/שרשרת/כרית שכתוב עלייה לכי תזדייני את יודעת