9 תשובות
הגיוני שאת לא סופרת נכון
אנלא ככ מבינה בזה אבל אמא שלי גמ עשתה משו כזה ולא ירדה ואז עשתה בדיקות ומצאו בעיה בבלוטת התריס
הגיוני שהגוף שלך מאוזן ככה וזה ממש ממש טוב כל הכבוד לך!!
כל עוד את סדירה אז הגיוני . את צריכה להוריד יורת קלוריות מלהכניס בשביל לרדת בשמשקל אז אולי להתאמן יותרממש לא ממליצה להוריד בכמות הקלוריות כי זה לא ככ הרבה מה שכתבת ביחס לכמה שאת מתאמנת
אנונימית
שואל השאלה:
לרוב אני סופרת מדוייק ואם לא אז בדכ מעגלת למעלה, אני רןצה להמשיך לרדת במשקל ואני לא יצליח בתפריט של פחות מ1200.
לרוב אני סופרת מדוייק ואם לא אז בדכ מעגלת למעלה, אני רןצה להמשיך לרדת במשקל ואני לא יצליח בתפריט של פחות מ1200.
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות אז כדי לרדת? לאכול פחות ?
מה לעשות אז כדי לרדת? לאכול פחות ?
אנונימית
לא!! את מתאמנת מלא!אז זה צא בריא לאכול פחות,באמזון הזה הוא דבר בריא ,חבל להרוס אותו
אנונימית
לא לא לאכול פחות , תעלי אולי את רמת האימונים אבל בהדרגה
מה הגובה שלך? רוב הסיכויים את לא צריכה לרדת במשקל ובגלל זה את לא יורדת