8 תשובות
כי זה מושך, הוא גדול יותר פיזית וביולוגית זה משהו שרוב הנשים שנמשכות לגברים נמשכות אליו
אנונימית
שואל השאלה:
את זה אני יודעת, אבל למה מישהי 150 רוצה מישהו 190 כאילו מה
את זה אני יודעת, אבל למה מישהי 150 רוצה מישהו 190 כאילו מה
כל אחת והמשיכה שלה
יש בנות שמספיק להן שהוא גבוה ב5-10 ס"מ יש כאלה שאוהבות הפרש גובה ממש גדול
יש בנות שמספיק להן שהוא גבוה ב5-10 ס"מ יש כאלה שאוהבות הפרש גובה ממש גדול
אנונימית
כי בעבר היה מקובל הגבר אהיה יותר גבוה ועכשיו נשים שינו את זה שהם צריכים ליהיות יותר גבהים מהם בחצי עולם. זה סתם דפוק
אנונימית
גם אני לא מבינה את זה אני דווקא הכי על נמוכים והרמתי באמת לא אכפת לי מצדי אהיה בגובה הברך שלי. (אני 153
כי זה נותן תחושה שמישהו מגן עלינו
נותן תחושת ביטחון
כי זה מושך, גברי ונותן תחושת הגנה וביטחון, אני אישית גם מתקשה להבין בנות שהן ממש נמוכות ומעוניינות במישהו ממש גבוה, אבל כנראה שגם הן באותה מחשבה, פשוט נסחפות עם זה כי זה עושה להן את זה.
באותו הנושא: