6 תשובות
למה זה נורא?!
זה אחלה לגמריי!
זה אחלה לגמריי!
וועליה חמש וחצי? כמה פקקי מכוניות היא הולכת לסבול מסכנה..
אנונימי
בשעה הזאת חוזרים מעבודה.
אנונימי
חחח אני יותר הסברתי לה למה כדאי שהיא תבטל פקקים נוראים ואנשים חוזרים עייפים ועצבניים ולא מתחשבים בלמדים או בנבחנים שהם בטסטים קיצר בלאגן אחד גדול!
אנונימי
יש המון טיפים לטסט! המון באינסטגרם שלהם ובאתר שלהם: @hiloch100
https://hiloch100.club
https://hiloch100.club
שעה פצצה
הכי נוראית זה שעה 14
הכי נוראית זה שעה 14
באותו הנושא: