7 תשובות
זה עניין של זמן
כן זה הסיוט של השבוע הראשון
אל חשש מהר מאוד את תתרגלי.
לוקח זמן להתרגל לזה,תמשיכי עם המשקפיים ובסופו של דבר את תראי שאת אפילו לא זוכרת שהם עלייך
גם לי זה היה ככה בהתחלה, זה בסוף מסתדר
לא היו לי משקפיים
אבל אני מניחה שזה כמו האף,את יכולה לראות אותו אם את מתרכזת בו,המוח יעלים לך את זה באיזשהו שלב ולא תראי את המסגרת
תקנו אותי אם אני טועה
עם הזמן לא תשימי לב, אולי המסגרת קטנה לך ומזה באה הבעיה?
גם לי יש משקפיים ועוד לא התרגלתי אליהם ואני איתם חודש זה עיניין של זמן
באותו הנושא: