5 תשובות
בעייתי...תוריד דיסקורד וככה תוכל לדבר איתה
שואל השאלה:
כן אבל על מה לדבר איתה? איך אני יכול לעשות ככה שהקשר שלנו יהיה טוב יותר?
כן אבל על מה לדבר איתה? איך אני יכול לעשות ככה שהקשר שלנו יהיה טוב יותר?
אנונימי
אני מציע שתקבעו יום בשבוע שפשוט תפגשו איפה שהוא , בבית שלכם או במקום בלמ הפרעות
תנסה להגיע איתה לנושאי שיחה יותר עמוקים
מאשר שטחיים.
למשל.. לדבר על דברים מרגשים/קשים שעברתם,
להקשיב אחד לשניה ולהכיל, זה מאוד מקרב.
אם אתה הולך על הרעיון, מציעה שזה יבוא מיוזמתך,
זאת אומרת - תשתף אותה במשהו בלתי נשכח (לטובה או לרעה) שעברת, תראה אם ולאן זה יתגלגל משם.
מאשר שטחיים.
למשל.. לדבר על דברים מרגשים/קשים שעברתם,
להקשיב אחד לשניה ולהכיל, זה מאוד מקרב.
אם אתה הולך על הרעיון, מציעה שזה יבוא מיוזמתך,
זאת אומרת - תשתף אותה במשהו בלתי נשכח (לטובה או לרעה) שעברת, תראה אם ולאן זה יתגלגל משם.
^ מסכימה איתה לגמרי. בתור בת זה מה שבנות אוהבות, שבנים נפתחים אלינו ומדברים איתנו על דברים עמוקים כמו רגשות אבל בצורה אמיתית כמובן, תשתף חוויות או משהו זה כבר יבוא לך
באותו הנושא: