9 תשובות
פושט להגיד לו
"חבר שלי, אתה מגזים."
תגידי לו ככה:
אחי, אתה קצת מגזים אולי
אחי, אתה קצת מגזים אולי
"אני מעריכה את הכוונה, אבל במקום לעשות לי טוב, זה עושה לי רע". אבל את מדהים בלי שום קשר, תודה על הכל.
תסבירי לו שזה נחמד שהוא שומר עלייך, מעיד שאכפת לו.
אבל הוא יכול גם טיפה לשחרר ושאת יכולה לשמור על עצמך
ובמידה יהיה משהו את תשתפי אותו
אבל הוא יכול גם טיפה לשחרר ושאת יכולה לשמור על עצמך
ובמידה יהיה משהו את תשתפי אותו
לא צריך את כל הדרמה הזאת. פשוט תגידי לא עם צחקוק קטן "אתה מגזים" לא צריך מגילות אסתר כל הזמן
שואל השאלה:
אבל זה פשוט מעיק
אבל זה פשוט מעיק
אנונימית
תקשיבי פרצוף רציני בלי צחוק שזה קורה תסתכלי עליו תגידי לו "חלאס אתה מגזים ואני לא צוחקת" ואם הוא ממשיך לצחוק או לעשות את זה תגידי לו "אני רצינית פעם אחרונה שזה קורה זה לא במקום"
תגידי לו שאת יכולה להסתדר לבד
באותו הנושא: