10 תשובות
כן
כן
כן, תעשי מחר.
אכן.
כן זה בסדר
תעשי מחר, אבל אל תגידי להם ששכחת יעני מן הפתעה כזו
שואל השאלה:
אז מה אני יגיד
זה היום
אז מה אני יגיד
זה היום
אנונימית
תגידי להם היום מזל טוב וזה
ומחר תגידי ששכחת להכין את זה ותעשי למחג
ומחר תגידי ששכחת להכין את זה ותעשי למחג
^^ לא להגיד כלום או שתקני זר או משהו לא יודעת
באותו הנושא: