10 תשובות
כן
N.Y
כן, תעשי מחר.
אכן.
כן זה בסדר
תעשי מחר, אבל אל תגידי להם ששכחת יעני מן הפתעה כזו
שואל השאלה:
אז מה אני יגיד
זה היום
אנונימית
תגידי להם היום מזל טוב וזה
ומחר תגידי ששכחת להכין את זה ותעשי למחג
^^ לא להגיד כלום או שתקני זר או משהו לא יודעת