5 תשובות
אי אפשר לדעת בןןדאות פשוט צריך להקפיד לחטא את זה כמה פעמים ביום
שואל השאלה:
^אני די בטוח שהוא חיטא את זה גם כל יום ועדיין היה לו
^אני די בטוח שהוא חיטא את זה גם כל יום ועדיין היה לו
גם אני חיטאתי כל יום ונהייתה לי אבל זה עובר אם ממשיכים לטפל בזה כמו שצריך
שואל השאלה:
^ זה נשמע המון עבודה. אני לא חושב שזה שווה את כל זה.
^ זה נשמע המון עבודה. אני לא חושב שזה שווה את כל זה.
הבלוטה הזו מאחורי האוזן היא ככל הנראה צלקת, לכן חשוב לטפל נכון באינפקציה ולא להוריד את העגיל עד שהיא עוברת.
אין לדעת אם תהיה לך אינפקציה או לא, מפני שהיא יכולה להיווצר ממספר דברים כגון חיטוי לא נכון, חוסר סטריליות, חוסר התמדה, מתכת לא מתאימה, עור רגיש, תכשיט לא מתאים ועוד.
במידה ויש אינפקציה, פשוט כדאי להתחיל חיטוי אנטי בקטריאלי ולהתמיד, רוב הסיכויים שהיא תעבור. אבל כן, זו אחריות, וגם תהליך החיטוי הרגיל דורש אחריות. לכן אם אתה חושב שלא תעמוד בזה, אולי כדאי לך לוותר על זה.
אין לדעת אם תהיה לך אינפקציה או לא, מפני שהיא יכולה להיווצר ממספר דברים כגון חיטוי לא נכון, חוסר סטריליות, חוסר התמדה, מתכת לא מתאימה, עור רגיש, תכשיט לא מתאים ועוד.
במידה ויש אינפקציה, פשוט כדאי להתחיל חיטוי אנטי בקטריאלי ולהתמיד, רוב הסיכויים שהיא תעבור. אבל כן, זו אחריות, וגם תהליך החיטוי הרגיל דורש אחריות. לכן אם אתה חושב שלא תעמוד בזה, אולי כדאי לך לוותר על זה.