6 תשובות
לקחת את זה רגוע. באמת לא להילחץ ולתת לגוף שלך לפעול ברוגע ולא להחזיק חזק את ההגה או ללחוץ חזק על הדוושות.

בנוסף, בהתחלה להסתכל על זה כאילו זה רכיבה על אופניים. יש לידך מורה שיכול לעצור אותך ולתקן אותך בכל מצב ומיקרה, הם עושים את זה כבר שנים. אז לא לפחד לעשות טעויות, צריך לעשות אותם כדי ללמוד יותר טוב.

דבר אחד שכן לקח לי זמן לעשות זה להסתכל על הנהיגה ממבט של נהג ולא של הולך רגל.
פחדתי יותר להיתנגש במכוניות מאשר לדרוס בן אדם. חשוב לזכור שאת נימצאת במקום יחסית מוגן
קודם כל, להיות רגועה ולרכז את עצמך רק בכביש ובנסיעה.. להבין שצריך תמיד להסתכל על הכביש ולא להיות מוסכת לדברים אחרים שמפריעים לך, מחשבות וכדומה.. להבין שכולם עושים אתזה ואפילו כדאי לעשות טעות כדי ללמוד ממנה בעתיד, אחריה לא תחזרי עליה שוב:) בכללי להיות רגועה ובתוך השיעור וילך טוב:)
אני התייעצתי עם כל המבוגרים ועברתי אחרי 28 שיעורים תוך חודש עברתי טסט
להיות רגועה, לשים לב לכל הגפיים, והמראות.
להקשיב. פשוט להקשיב למה שאומרים.
ולהיות רגוע. זה חשוב.
אנונימי
מראות זה הכי חשוב כל הזמן לזרוק מבטים זה מראה שאת שולטת ברכב