10 תשובות
כלום אולי צירוף מקרים ,
אני לא חושבת שלענות אחרי שעה זה כזה נורא
אולי זה בלי כוונה
היא לא ככ רוצה להיפגש איתך
שואל השאלה:
אוקיי טעות שלי, פעם ראשונה שהצעתי לה להיפגש (ונפגשנו בסוף) היא ענתה ממש מהר דווקא
אבל עכשיו שאני שואל אם היא רוצה להיפגש שוב לוקח לה שעות ואני מפחד שהיא פשוט לא נהנתה פעם שעברה:(
אנונימי
כן היא כנראה לא נהנתה
שואל השאלה:
אז למה היא מדברת איתי כרגיל כיאלו לא היה כלום
אנונימי
או שלא נעים לה או שלא יודעת אולי היא לא יכולה להפגש מסיבה שהיא לא יכולה להגיד לך
פשוט תחכה לתשובה אל תחכה לזמן שלוקח לה לענות, מה שהיא אומרת יותר חשוב מהזמן שהיא עונה. אלא אם לוקח לה ברמה של חצי יום או יותר ואם לא הייתה סיבה ללמה היא לא ענתה. ואם במקרה ותיפגשו שוב (מקווה בשבילך שכן) תראה לפי ההתנהגות שלה אם היא באמת נהנת או סתם עושה את עצמה.
שואל השאלה:
היא ענתה לול אני סתם הלחצתי את עצמי
אנונימי
שמח לשמוע. רק רוצה להגיד לך שגם אם היא לא עונה אל תכניס את עצמך לסרטים. אנשים בדרך כלל עסוקים ולוקח להם זמן לענות וזה לגיטימי אין מה להיבהל גם אם זה כמה שעות. ועוד משהו גם אם לא ואם היא לא הייתה רוצה אני יודע שזה לא הדבר הכי נעים ולפעמים מעציב מעט אבל תנסה להעביר את זה לאט לאט, מניסיון זה סתם יגרום לסבל. שלא תחשוב שזה בקטע רע אני אומר את זה נטו שתרגיש טוב