6 תשובות
באיזה סגנון את קוראת?
יכולה להציע לך את הסיפור שאני כותבת, "בעוד עשר שנים", מקווה שייקלע לטעם שלך :)
שואל השאלה:
^^בינתיים קראתי משהו על מאפיה
^^בינתיים קראתי משהו על מאפיה
אני לא שלך. סיפור מהמם
כל סמאט
אנונימית
ענצתי,מצטרפת לשאלה)
באותו הנושא: