4 תשובות
נמאס די מהר שיחקתי חצי שנה שנה בערך מאז שזה יצא והפסקתי
זה מדהים
זה דיי מת עדיף csgo
אם את אוהבת משחקי pvp אז כן
אבל יש מלא מפגרים באוברוואטץ

אני משחק בזה מאז שזה ייצא ואני נהנה מזה