5 תשובות
ממש לא יש ערבים תומכי ישראל תכלס אם היינו רוצים להעלים את עזה והחמאס היינו יכולים אבל יש את כל העולם המטונטם הזה שחושב שאנחנו ברעים והקטע של ה"צבא מוסרי" שאפילו לא נותנים לחיילים לירות
אולי את כל החמאס שזה בעצם מחבלים הייתי מחסלת לא את עזה.
בעד עם עוד בעד מלמעלה
לא. הם לא החליטו להיות ערבים זה לא אשמתם שחלק קיצונים ורוצים להרוג אותנו.