7 תשובות
מה זאת אומרת.. לימדו אותך שהעדפה זה דבר רע? גם לשפוט מישהי מרושם ראשוני על מראה חיצוני זה לגיטימי סוג של
זה כן קצת רע אבל הבנתם
תמשך למה שאתה רוצה
לשפוט מישהי לפי צבע שיער זה קצת טפשי לדעתי כי זה רק צבע שיער אבל you do you
לשפוט מישהי לפי צבע שיער זה קצת טפשי לדעתי כי זה רק צבע שיער אבל you do you
שואל השאלה:
עזרתם מאוד
עזרתם מאוד
אנונימי
כן
שואל השאלה:
^לפחות אני לא חושב שאני שרוט עכשיו
^לפחות אני לא חושב שאני שרוט עכשיו
אנונימי
העדפה זה העדפה כל אחד ומה שהוא נמשך אליו
באותו הנושא: