15 תשובות
מופלא באופן טראגי וילד בולע יקום
במרחק נשימה ואשמת הכוכבים
הנסיך האכזר
ללכת בדרכך
הכל הכל
אשמת הכוכבים
קרא לי בשמך!!
גם השמש היא כוכב
עזבי פרסי גקסון לכי על מנדז צייס זה סדרה טובה מאותו הסופר שרצה יותר מהר ומענין פרסי גקסון מתחיל להיות מעניין רק בספר השלישי
שואל השאלה:
^
בהבטחה?
אנונימית
פרסי ג'קסון
הנסיך האכזר
שואל השאלה:
בגלל שכמה בחרו נבחר אשמת הכוכבים והנסיך האכזר!
תודה לכולם:)
אנונימית
אומר לך מנגס צייס בהבטחת ההבטחות
אשמת הכוכבים ובמרחק נשימה
פרסי ג'קסון זה must לדעתי.
אהבה בסמטת ג'יימקה זה הספר השלישי אם אני לא טועה, כך שאם לא קראת את הראשונים אז תתחילי איתם, קראתי את כל הסדרה וזו אחת הסדרות הטובות.
היינו שקרנים אחלה ספר, נתתי לו 4/5.
הנסיך האכזר זו סדרה מעולה אבל כרגע יש רק את הספר הראשון מתורגם, אז כדאי לחכות.
רשימת המזומנים אחלה ספר.
כל השאר היו בסדר, או שלא קראתי.

ללכת בדרכך, אשמת הכוכבים, אסון יפהפה, בת הים - אישית לא אהבתי.
פרסי גקסון זה רק עם יש לך כוח לספר 1 שהוא אחלה ואז מלא חפירות עד שקורה משהו
קרא לי בשמך , קראתי בת הים הוא מסובך ברמות לא הבנתי כלום, ללכת בדרכך מושלם אם כבר תראי את הסרט
פרסי ג'קסוון