84 תשובות
איש איש איך אתה מרגיש
מרימים את הרגליים שלו למעלה.
בכללי תמיד מומלץ לחייג למדא, אם אם אין צורך בפינוי הם יוכלו להדריך בטלפון בינתיים
תבדקי שהוא חי תשימי אצבע על האף
יוצא אוויר הוא חי לא יוצא.. תתפללי

ופשוט תצבטי אותו בכתפיים

היה שווה להקשיב בבית ספר
שואל השאלה:
היא הפוכה והיא כבדה לי מידי
ממה היא התעלפה
שואל השאלה:
היא החליקהה
להתקשר לאמבולנס או משהו... שיסבירו לך מה לעשות...
אנונימית
אולי היא נפגעה בראש
תשיגי עזרה
אנונימית
תשכיבי אותה לצד שמאל
שואל השאלה:
סבא שלי בדרך אבל יקח לו איזה עשר דקות
תנערי אותו?ככה העירו אותי
תרימי לו תרגליים
להפוך אותו שהדם ירד לראש נראלי ואולי ריח חזק
להיכנס לסטיפס ולחכות לתשובות זה בטוח לא הפתרון
תתקשרי לאמבולנס הם ינחו אותך.
תרימי רגליים
תוודאי שאין פציעות נראות לעין
תצבטי את האזור בין הצוואר לכתף
ותתקשרי למוקד רפואי
מה עושים במקרה של התעלפות : בטח לא נכנסים לסטיפס
תתקשרי למדא הם ידריכו אותך
בינתיים תרימי את הרגליים
את רצינית שפכת עליה מים זה הדבר הכי דבילי שקיים
מה עושים נכנסים לסטיפב
סתם כנסי לגוגל
להרים את הרגליים של מי שהתעלף
להרים רגליים?
תקשרי לאמבולנס תגידי להם שינחו אותך ושיגיעו!!!
e1a
דבר ראשון אם הוא על רצפה להביא כסא, להרים לו את הרגליים ממש למעלה כדי שדם יחדור למוח ויביא לו חמצן שוטף.
דבר שני אסוררר לשפוך מים הוא יכול להיחנק מזה, מותר נטו להרטיב את המצח והלחיים.
לא לתת סטירות ולא לנער, תרטיבי אותו בעדינות בפנים (בלי לשפוך) ורגליים למעלה, תוך משהו כמו בגג של הגג שתי דקות הוא חוזר להכרה, ושימשיך לשכב, תרימי לו קצת את הראש ותתני לו מים לאט, עדיף בקשית.
משהו מתוק יעזור.
אם זה מחמיר והוא מעורפל הכרה/לא מגיב כל כך/לא מרגיש טוב בגוף להתקשר למדא כי כנראה ההתעלפות נבעה ממשהו שמצריך טיפול דחוף
רפואה שלמהה❤
תרימי תרגליים ותראי שהוא לא בולע תלשון
להרים רגליים למעלה
אנונימית
להרים רגליים
ולמה אין טריגר ווארנינג או משהו זה מביא חרדות
אנונימי
אין לך הכשרה
מתקשרים 1221
הדבר הראשון שעשית זה לכתוב בסטיפס?
היי מה שלומה?
קודם כל תרימי לו את הרגליים, שימי אותו על הכיסא, כך הדם יעבור לראש. תקחי את שני האצבעות שלך ותבדקי שיש דופק, תניחי את שני האצבעות ליד קו הלסת, בצוואר צד שמאל/ימין לא כ"כ משנה, אם את לא מרגישה דופק תתחילי החייאה. מקווה שהכל בסדר עכשיו הרי כתבתי את זה בדיליי, להבא.
בחיים לא משפריצים מים הוא יחנק
בחיים לא מנערים מישהו או מרביצים לו
מרימים רגליים
מטים את הראש הצידה
מחזיקים לו את הראש שלא יקבל מכה
בודקים דופק ונשימה
מזמינים אמבולנס
ומחכים שיקום
אסור לשפוך מים!
להרים רגליים
לבדוק דופק ונשימה שימי שני אצבעות בעורק הקרוטידי ותתרשמי מהדופק
מהנשימה שימי יד על הבטן ותראי אם היא יורדת ועולה או אצבע מתחת לאף
ולנסות לתקשר איתה את רואה שהיא ממש חסרת הכרה
תצבטי אותה בשריר הטרפז בצדדי העורף מעל הכתפיים (אך ורק אם היא מחוסרת הכרה!!!)
אין לה דופק ואין נשימה תבצעי החייאה ותקשרי למד"א 101 הם גם יתנו לך הנחיות, אם יש מישהו בסביבה תגידי לו לחפש דפיברילטור
היא בסדר?
אוי ואבוי!
מקווה שהיא בסדר
תתקשרי למדא
ותעדכני בבקשה
מזמינים אמבולנס ולא עושים כלום כי את לא מוכשרת בזה, פשוט נשארים לידו למקרה שיקרה משהו.
לא שופכים מים על מישהו שהתעלף!! תרימי את הרגליים ולגובה של כיסא בערך, תפתחי נתיב אוויר (אם את לא יודעת תסתכלי ביוטיוב יש שם הסבר) ותנסי לדבר אל מי שהתעלף כדי שכשהוא יחזור להכרה הוא יגיב ותדעי שהוא חזר להכרה
דבר ראשון תרימי לה את הרגלים ותתקשרי למדא הם גם יסבירו לך בדיוק מה לעשות שלא תילחצי ולהזמין אמבולנס
אם אתם לא מצליחים להעיר אותו תוך עניין של כמה דקות דחוף להסיע אותו למוקד
תדברי אליה ואם זה לא עובד תעשי רעש ליד האוזניים אולי כפיים ואם הוא עדיין לא התעורר תתקשרי למדא
שואל השאלה:
פינו אותה כבר לבית חולים נראלי שהיא בסדר תודה לכולםם
היא החליקה? אמבולנס כפרה היא בטח חטפה מכה חזקה בראש תבדקי
בתור חובשת-
להרים את הרגליים
כמה שיותר גבוה.
לא תמיד שופכים מים, לשים לב לזה זה חשוב המטופל יכול לקפוא עוד יותר וזה סתם יחמיר.. אם זה מכת חום אז כן לשפוך.
לבדוק שיש דופק ונשימה.
לבדוק אם המטופל מגיב לקול/לכאב.
למחוא כפיים ולשאול אם שומע.
ללחוץ על הטרפזים.
לבקש ממנו ללחוץ לך את היד, ככה לראות אם המטופל מגיב לכאב.
ובעקרון כן אם יש צורך ולא מתעורר להזמין מדא, לי קרה מקרה שהמטופלת לא התעוררה במשך 40 דקות, לא הגיבה לקול ולכאב, רק במחצית מהזמן כשהיינו בדרך לבית חולים לחצה לי את היד.
להרים לאותו אחד את הרגליים
לא לא לא מפגרים צריך לשים סוכר על השפתיים
ואז הגוף מגיב לסוכר ומתעןרר
אנונימית
איך היא?
לא לשפוך מים!!!!! להרים רגליים ולפתוח נתיב אוויר, להתקשר למדא, ובמידת הצורך להזמין אמבולנס
שואל השאלה:
היא כבר יותר טוב תודהה
מת. את כזה:
"יו הוא התעלף מה אני אעשה? להתקשר למשטרה???? נעעעע
סטיפס! כן כן! סטיפס!"
סתם, בכל מקרה,
להרים רגליים, *לא* לשפוך מים, להרים את הסנטר והמצח כלפי מעלה שייפתח נתיב אוויר, אם עבר זמן מאז שעבר רגליים ולא התעורר, תצבטי בין הכתף לצוואר, בטרפזים, ובנתיים לחייג למד"א.
שואל השאלה:
היא החליקה ונפלה
שואל השאלה:
לא היא פשוט החליקה על הרצפה ונפלה אחורה
מהה לשפוך מיםם זה אסורר(אני מדבר על הפנים,זה יכול לחנוק אותו)
שופכים על הגוף
ותזמיני אמבלונס
שואל השאלה:
כן גם ואת כל הגב וזה
להרים רגליים 90 מעלות
שואל השאלה:
זאת לא חברה שלי ודיי היא כבר בבית חולים אני לא יודעת למה ממשיכים לענות לי שעה אחרי
שואל השאלה:
דודה שלי
שואל השאלה:
לאא זה היה לפני שעתיים כבר הכל בסדר אנשים
להרים רגליים לתת להריח בושם
להרים את הרגליים ולהתקשר למדא, תעזבי את הסטיפס
אבל די להיות מפגרים היא רשמה שהיא בבית חולים ושהיא בסדר
אנונימית
להגיד לו איש איש איך אתה מרגיש
אם הוא שוכב על הרצפה מרימים לו תרגליים כדי שהדם יזרום למוח
שואל השאלה:
תרגעו לא ישר שאלתי בסטיפס מה יש לכם
לשפוך מים זה אחד הדברים המטומטמים שאפשר לעשות
תרימי לה רגליים תצבטי את האיזור בין הכתפיים לצוואר תקרבי לה ריח חזק לאף ותתקשרי למדא
מתקשרים למדא כי הוא יכול להיות מת
להשמיע לו מיינימור
להרים רגליים
לבדוק אם כשאת לוחצת לו על השרירים בכתפיים אם הוא מגיב, אחרי זה לבדוק את הדופק בצוואר.

להרים רגליים בעדינות!! כמה שפחות להזיז את עמוד השדרה ואם יש שם עוד מישהו אז שיחזיק את הראש של המטופל במקום שלא יזוז


אה לא משנה אני בדיליי
לא לסטור ולא לשפוך מים!!
להרים רגליים ואם אפשר גם לשים משהו מתחת לגב כדיי שיהיה בשיפוע כשהראש הכי נמוך
מרימים רגליים ב30 מעלות
איש איש איך אתה מרגיש
אנונימית
להרים רגליים לשפוך מים קרים על הפנים
מניסיון קרה לי עם אחותי
ובמידה ולא מתעורר מדא
אנונימית
להרים רגליים. זה עוזר להחזיר את הדם לראש...
לא טוב לשפוך עליו מים זה יכול לחנוק אותו
נתחיל מזה שממש לא לשפוך מים
אסור לשפוך מים
שואל השאלה:
טוב חברים אני שמחה שאתם מנסים לעזור אבל זה היה כבר לפני ארבע שעות והיא בסדר ברוך השם וכבר שפכתי מים אין לכם מה להגיד לי עכשיו את זה
הריח של עמבה תעיר אותו בנדר
לוחצים חזק על שרירי הטרפזים ליד הצוואר
הם ממשיכים לענות כי הם לא קוראים תתגובות ובצדק, למי יש כוח
את יכולה להתנתק מהשאלה.
אני כן קראתי , אז בקשר למה שאחרי ההתעלפות - עדיף לבדוק אם יש זעזוע מוח כלשהו במידה והנפילה הייתה על הראש^
תגידי לה שלאקס יש חברה חדשה
תתקשרי למדא או משהו
זה לא המקום
ומים זה מסוכן, הוא יכול להחנק
ליטרלי אמבולנקס